Donna Metzlar on Sat, 3 Nov 2007 00:09:31 +0100 (CET)

[Nettime-nl] FLOSS presentation 05-11-07 (Modified by Geert Lovink)

Op maandag 5 november, van 14:00 tot ongeveer 18:00 zal er op de Overtoom
301 een gratis Vrije Software presentatie voor vrouwen zijn. Laat je
vriendinnen het weten. Vorig jaar had ik een aantal oude computers en
laptops waarop mensen GNU/Linux konden installeren, maar het was een ramp
:). De machines waren te langzaam, stortte in, en het netwerk slibde
dicht. Dus heb ik besloten om volgende week gewoon mijn laptop aan een
projector te koppelen en met behulp van een "virtual machine" en een
bootable USB stick Open Source applicaties en een (dual-boot) installatie
te demonstreren. Doe mee!

Je hebt geen ICT kennis of ervaring nodig om de presentatie te kunnen
volgen. Neem mee: wat analoge (potlood & papier) of digitale (beeld &
geluid) notitie materiaal en je vragen.

De middag wordt uitgezonden op het Internet, via Text (IRC), Audio en
Video. Op onze website vindt je de nodige details.

 --

http://genderchangers.org