Richard Reekers on Mon, 28 Jan 2008 10:18:24 +0100 (CET)

Aanrader! | Re: [Nettime-nl] To do - 24 januari

ja Sijtsma, ik mis niks.

Commanding Heights staat aan, op de achtergrond. Af en toe haal ik het
naar voren om een volgend hoofdstuk aan te zetten.

Het is sowieso fijn om (de evolutie van) Global Economy in (dit)
historisch perspectief te horen en te zien, MAARRRR, het gaat ook om de
Clintons. Toen de man, en nu hebben ze/we de vrouw.

Aanrader voor US-watchers!

En verder wil ik jullie Paul en Geert ook gewoon bedanken. Dit is erg
fijne informatie.

Richard