Ella Arps on Sun, 9 Mar 2008 13:25:08 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] FW: Nettime-nl Verzamelmail, Volume 59, Nummer 22

Hey Menno, ik denk dat jouw reactie helemaal terecht is:  dat gebeurt er dus
in deze tijd, iets ontdekt  in de kosmos en er wordt cosmische onzin van
gebakken.
Dat is nou juist wat die wetenschappers op zondag 9 maart gaan doen,Die
discussie voeren, met de stelling aan de ene kant: kwantum mechanica en
bewustzijn hebben niets met elkaar te maken en het andere uiterste  de
stelling dat het antwoord in het goddelijke en in het na-de dood-beleving
zoekt.
 Dat vind ik nou wel interessant.... er zijn trouwens al een hoop agressieve
reactie over me heen gevallen in het sectarische, met aggressieve uitinmgen
tegen mij dat ik nioet heb begrepen dat er in het oude testment wel betere
antwoordn klaar liggen.
Eerlijk gezegd, zo heftig had ik het niet verwacht.
Juist jouw afkeer van het esoterische en het religieuze, juist dat is de
stem die er moet zijn.

beste groetjes,
Ella

--
www.arpsgallery.com
www.qm2know.com

Please consider the environment before printing this e-mail.