Koen Martens on Fri, 28 Mar 2008 11:23:40 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] over CreativeCrowds

On Fri, Mar 21, 2008 at 08:10:30AM +0100, geert lovink wrote:
> CreativeCrowds heeft een uniek platform voor crowdsourcing. Dit
> platform heet CreativeChallenge. We hebben de visie dat samenwerken met
> bestaande communities meer oplevert dan het bouwen van een eigen
> community: het is sneller, goedkoper en de succeskans is hoger. We
> werken daarom samen met vele communities.
>
> Wij zijn betrokken in elke stap om uw bedrijf beter te maken met
> crowdsourcing. Neem contact met ons voor een offerte op maat.
>
> CreativeCrowds is full service.
>
> Zie ook: http://www.verbeterdebuurt.nl/

Ik ben er niet helemaal uit, is dit nu spam? Het lijkt verdacht veel op
reclame..

Gr,

Koen

--
K.F.J. Martens, Sonologic, http://www.sonologic.nl/
Networking, hosting, embedded systems, unix, artificial intelligence.