Corline van Es on Thu, 8 May 2008 16:54:16 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Nieuwe ronde Digitale Pioniers sluit op 20 juni

Beste nettimers,
De ronde Digitale Pioniers sluit op 20 juni, niet op 20 mei
Excuses
Vriendelijke groeten
Corline van Es

Corline van Es

Kennisland | Knowledgeland
T: +31.20.575.6720 | M: +31.6.26 122 968
www.kennisland.nl <http://www.kennisland.nl/> | www.knowledgeland.org <http://www.knowledgeland.org/