Koen Martens on Wed, 4 Jun 2008 12:21:51 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [Nieuwsbriefspreeksteen] 47: Sophie in 't Veld, nieuw bestuur, Spreeksteen op Livedebat.nl, Cohen en de krakers

On Wed, May 28, 2008 at 06:08:27PM +0200, Nieuwsbrief van en over de Spreeksteen in het Oosterpark in Amsterdam wrote:
> Bent u niet geinteresseerd in deze nieuwsbrief? Markeert u deze dan aub
> niet als spam. Zo is de brief niet bedoeld en bovendien heeft dat hele
> vervelende consequenties. Maakt u aub gebruik van de mogelijkheid om uit te
> schrijven, of als dat niet lukt, doe ons dan het verzoek dit te regelen.
> Hiervoor zijn wij u dan dankbaar.

Ik woon niet in Amsterdam en ben dus niet zo geinteresseerd in lokale
Amsterdamse beslommeringen.

Ik zou me graag afmelden, maar aangezien de nieuwsbrief via de nettime
mailing list aan mij wordt opgedrongen zou ik me dan gelijk van nettime
moeten afmelden, dat vind ik geen goed idee.

Voorlopig toch maar als 'spam' markeren dus?

Vriendelijke groeten,

Koen Martens

Ps: nu ik er wat meer over nadenk, mischien moet ik me inderdaad maar
afmelden van de nettime list, 99% is vooral relevant voor Amsterdammers
lijkt het.

--
K.F.J. Martens, Sonologic, http://www.sonologic.nl/
Networking, hosting, embedded systems, unix, artificial intelligence.