Maarten Brinkerink on Thu, 30 Oct 2008 09:34:51 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Zuiderzeemuseum zet Amsterdam in ander licht tijdens Museumnacht

Excuses voor de vervelende opmaak van mijn bericht zojuist. Voor een
leesbare versie zie:

http://openbeelden.nl/blog/2008/10/28/zuiderzeemuseum-zet-amsterdam-in-ander-licht-tijdens-museumnacht/

Vriendelijke groet,

Maarten Brinkerink

Op 30 okt 2008, om 09:14 heeft Maarten Brinkerink het volgende
geschreven: