Jan Peeters on Tue, 3 Feb 2009 18:06:22 +0100 (CET)

[Nettime-nl] Vacature: Docent Multimedia Ontwerp voor Communication & Multimedia Design Breda

Beste Nettime lezer,

Communication & Multimedia Design van Avans Hogeschool in Breda is op
zoek naar een docent Multimedia Ontwerp. CMD Breda is een opleiding
waar studenten leren om de communicatie- en interactievraagstukken van
de toekomst op creatieve en innovatieve wijze op te lossen door het
inzetten van vormgeving, techniek, communicatie en strategisch denken.

De docent (V/M) die we zoeken is een gedreven persoon met gedegen
ervaring op het gebied van multimedia ontwerp. Iemand die gefascineerd
is door de mogelijkheden die (nieuwe) media met zich meebrengen.
Iemand die het een uitdaging vindt om jonge mensen op passievolle
wijze het vak bij te brengen zowel d.m.v. instructie als coaching. CMD
Breda is volgens onszelf en de studenten een bijzondere werk-/leerplek
met een dynamisch team dat echt aandacht heeft voor de studenten en
elkaar en multimedia onderwijs naar een hoger plan wil trekken.

Graag wend ik mij via deze mailing-list tot u met de vraag of u iemand
kent die voor deze functie geschikt is. Misschien bent u dit zelf wel.

In de vacatureomschrijving die te vinden is op volgende URL vindt u
meer informatie: http://dl.getdropbox.com/u/424822/Vacature_docent_Multimedia_Ontwerp_CMD_Breda.pdf
.

Voor aanvullende vragen of informatie kunt u contact opnemen met mij
of Jan-Jaap Rypkema, kennisdomeincoördinator Multimediale Vormgeving (jj.rijpkema@avans.nl
).

Hartelijke groet en dank voor uw medewerking,

Jan Peeters

Adjunct directeur Academy of Media & User Experience
Avans Hogeschool

Lovensdijkstraat 61, Postbus 90116, 4800 RA Breda
jph.peeters@avans.nl