alfred on Thu, 5 Feb 2009 16:58:36 +0100 (CET)

[Nettime-nl] linkje

Hey Menno,

Hoe is het met je? Lang niet gezien en gesproken.

Zeg ik kom gelijk tot de kern van mijn mail. Mijn broer Kees, oud kraker
en anarchist maar alweer sinds een tijdje Wilders stemmer, pro Israel
logger en kritische schrijver over de kraakwereld op zijn blog en in
dagblad Trouw, begint een beetje paranoia te worden, zie onderstaande mail
wisseling.

"Fred, nog even iets anders:

kan je misschien nog een keer op nettime.org inloggen en deze link
verwijderen:

http://www.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0510/msg00072.html

De zaak Vrankrijk begint nu een beetje uit de hand te lopen. Daarom is het
beter alvast een paar sporen te wissen.

Bovendien is de term "jihad" in combinatie met mijn emailadres waar de
naam van het bedrijf in staat niet erg handig."

Als je wilt weten wat hij allemaal schrijft ga naar:
http://keesjemaduraatje.web-log.nl/

Ik schrijf er onder de naam Steady Freddy en men reageert om me alsof ik
zelf moslim ben...

Kun jij dat verwijderen?

Ik hoop van je te horen,

Groet Alfred Broer