Bjorn Wijers on Wed, 11 Feb 2009 15:52:04 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Stimuleringsfonds wordt Mediafonds

'Veelkleurig ontwerp'

Over smaak valt niet te twisten? Wat een lelijk logo.

Enige goede(?) is dat het mij doet denken aan jaren 80 acidhouse, maar dat kan
ook aan de Flash animatie liggen ;)

grtz
BjornW