A. Andreas on Sat, 14 Feb 2009 12:11:26 +0100 (CET)

[Nettime-nl] interviewing-the-crisis-2 Re: raadsel van de creatieve stad

Zie ook het volgende interview van artsblog.it

sorry alleen in het italiaans en engels.

http://www.artsblog.it/post/2798/interviewing-the-crisis-2-con-
andreas-jacobs

Andreas Jacobs

A. Andreas