Moritz Ebinger on Fri, 26 Jun 2009 19:41:14 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] vilten sculpturen en de Arubaanse Carnaval x03

Bon Bini,

Beste Carnavalist of Arubafiel, beste Collega's en lieve vrienden,

Dit voorjaar was Moritz Ebinger, ik dus, 6 weken op Aruba, en 7 weken in Suriname.

Omdat ik zolang weg was lijkt het me extra fijn om te exposeren rondom een feestelijke sfeer, (een bijwijze van terugkomst feestje). blijf je eten vertel het ons s.v.p.!

Op zondag a.s. 28 juni vanaf 14uur Galerie Art Kitchen, Joris van den Berghweg 101 te Amsterdam http://www.artkitchen.nl/

eten, drinken, debatteren, en kijken.

& kijken tijdens de vakantie eerst de galerie bellen

Op het terrein van de Galerie vinden deze dag verschillende BBQ's en diner's plaats, ik zelfs drink en eet bij de galerie om daar met jouw over de tropen te praten:

Bijvoorbeeld hoe ik dansend en fotograferend met mijn vilten sculpturen de Arubaanse Carnaval beleefde.

Ook zou ik het hebben over de verschil van ontstaan van de onderwater foto sculpturen

tijdens mijn eerste verblijf en de grote muurschilderij (met brede kwast in een kleur) die deze keer ontstond.

Graag vertel ik natuurlijk ook over die ongelofelijk goede sfeer die in

Paramaribo heerst en wat voor bijzondere dingen ik daar meemaakte.

In Suriname was ik, uitgestuurd door de G. Rietveld academie, Professor aan het Nola Hatterman Art instituut en exposeerde ik met mijn studenten in

Fort nieuw Amsterdam http://www.fortnieuwamsterdam.com/

Nog aanwezig in de Galerie een fijne muurschilderij over bloedronstige Cowboys.

Tevens laat ik, naast sommige fijne lijntekeningen de Kangaroe schilderijen zien waaruit 2 flatgevel schilderijen ontstonden op een muur van 35 meter bij 12.

Op dezelfde middag zou Harry Ruhé anekdotes vertellen over Lingerie en Kunst, s'avonds zullen modellen diverse ondergoed werken showen.

Met goede groeten en hopelijk tot ziens

Moritz Ebinger

Als je niet graag mails krijt van mij, mail me dann; moritz.ebinger@planet.nl , zeg ik sorry en pas mijn mailing aan. Als je wel graag post krijgt is het ook goed om te vertellen.

P.S. Ik probeer met moeite het kort te houden in deze berichten, omdat er blijkbaar veel mensen zijn die geen mails lezen met meer dan 69 woorden. Dus met mij en de familie, de gezondheid, de fantasie, het genieten van de volle maan en de plannen is het goed. Ik neem me altijd voor dat ik het straks eens wat rustiger zou gaan aandoen zodat ik ook tijd vind om meer te koken, op te ruimen, de kunstwerken van collega's bekijken, vroeger naar bed, regelmatig naar de strand. Dit houd trouwens niet in dat je ons niet mag bellen voor een fijn idee als een boek te produceren of een muurtekening als cadeau voor een jonge moeder. Vooruit bel met de vraag naar een gehakte houten beeld zodat ik eerst zoekend ga Boswandelen om daarna haard lichamelijk te werken. Zo zullen we ons goed zien en spreken, eerst ga ik voor onze families koken daarbij kunnen we alles bespreken en als het beeld geplaatst word geven we een tuinfeest waarbij gedanst wordt.

de volgende dagen is ook werk te zien dat ik speciaal maakte of nog wil gaan maken

vanaf nu in de Kerk Overslaande vonken:  http://www.overslaandevonken.nl

&

op donderdagavond/nacht 25 juni te Dortrecht:  http://www.singel222.nl/