Patrice Riemens on Thu, 22 Oct 2009 16:52:38 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Het Nieuwe Kraken [opinie]

Geniaal stuk! Vooral lezen, was het alleen maar om deze stelling
bijvoorbeeld: ("lang leve het kraakverbod")

"Binnen de nieuwe verhoudingen zijn het niet meer de gewelddadige autisten
en regeltjes-neukers die boven komen drijven in de kraakscène, maar de
creatievelingen en de sociaal-begaafden. Het nieuwe kraken wordt een
combinatie van stealth-operation en hearts & minds van de buurtbewoners.
Dus niet meer zeggen dat je een student bent op zoek naar een atelier om
vervolgens crust-punk-techno feestjes te houden tot tien uur in de
ochtend, maar ook daadwerkelijk iets goeds doen voor de buurt."