Moritz Ebinger on Sat, 9 Jan 2010 13:15:28 +0100 (CET)

[Nettime-nl] twee expo's en een echte plaat politiek

beste collega's,
terwijl ik bezig ben om te werken voor het aankomende radio rood project http://www.boijmans.nl/nl/7/kalender/calendaritem/267, zijn er ter "oog versnapering"; twee exposities waaraan ik aan meedoe en die beiden openen op Zondag 29 november, dit vind ik ingewikkeld omdat ik altijd graag aanwezig wil zijn, maar gezien ik in de Amsterdamse Jordan ook geïnterviewd wordt ben ik straks daar .

bij de expo in het Museum Prinsenhof fungeert mijn werk naast werken van een heleboel goede kunstenaars o.a. Picasso, Ted Noten, Pauline Wiertz, Arman, Christie van der Haak, Anne Wenzel, Hans van Bentem, Artur de Vries, Rob Birza, Joost van den Toorn, Norman Trapman, Bastiene Kramer,Caroline de Bruin, Marlene Dumans, Piet Hein Eek, Anne Marie van Sprang, Louise Schouwenberg, Heringa/van Kalsbeek, Esther Jijskoot, Hugo Kaagman, Lucebert, Adriaan Rees, Nick Renshaw, Karel Appel, A.R. Penck etc.

http://www.princessehof.nl/2007/exhibitions.php?t=verwacht#exh_45
http://www.cultuurnet.nl/nieuws/toon/15779-Leeuwarden-Nieuwe_Liefdes

de zondag erop 6 dec. sta ik op de beurs van kleine uitgevers in paradiso http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/BEURS-VAN-KLEINE-UITGEVERS-2.htm
mijn rode grammofoonplaat te verkopen.
Zoals je weet, ben ik bezig met een Radio Rood project dat deze winter te zien en te horen zal zijn in Museum Boijmans in Rotterdam. Ik bouw daar als kunstwerk een radiostudio helemaal in rood, waaruit ik uitzendingen verzorgt rondom de brede thematiek rood. Hiervoor hebben tientallen verschillende kunstenaars, schrijvers en muzikanten extra geluidsbijdrages geproduceerd, de 30 beste ervan, plus interviews door mij wil ik op een rode Vinylen Grammofoonplaat uitbrengen. Deze plaat van 60 minuten wil ik nu al op voorhand aanbieden. Bij deze voorintekening wil ik voor jouw een gepersonifieerde rode tekening maken. Bijvoorbeeld de herinnering van je eerste zoen onder een rode kersenboom, een gedromde rode toekomst, vuur......etc. De plaat wordt je thuis bezorgd tenzij je hem komt ophalen in Paradiso of tijdens de uitzendingen in het Museum.

Er zullen maar 100 stuks van de LP zo verkoopt worden maar de geïndividualiseerde tekening in Rood is een origineel special voor jouw.

Thema’s die door de kunstenaars ter sprake zullen komen zijn o.a chakra’s, red boots, oervoedsel, China, auto’s, de liefde, verfbommen, de dood, slagers, bordelen, maar ook vrije improvisatie, punk, mooi gezongene liedjes en veel gelach zou te horen zijn.

Dit rode verzamelobject kun je nu al aanschaffen voor maar € 88.88 inkl. Porto

Als je me een bestelling stuurt of als je dit bedrag na mijn ABN-AMRO rekening 477888496 t.n.v. M. Ebinger te Egmond a/d Hoef overmaakt, komt alles goed.
Met vriendelijke groeten Moritz Ebinger

Moritz Ebinger
Herenweg 193
1934 BA Egmond aan de Hoef