Patrice Riemens on Wed, 9 Dec 2009 16:26:43 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Technische hulp bij 'illegale' migratie

Aie Aie, Kees...

Ricardo Dominguez: wel een bewezen knoeier en zelf-kicker. Heel erg belust
op effecten, maar stukken minder geinteresseerd in daadwerkelijk resultaat
- laat staan in de eventule risico's die aan zijn 'technische
uitvindingen' zouden kunnen kleven - en dat inderdaad ook doen. Ik hou
mijn hart vast voor die arme migranten die op zijn apparaatje zouden
varen. Een troost: de man ontbeert elke impact buiten het wat maffere
smaldeel van de 'arty-farty' crowd ...

Cheerio, patrizio en Diiiinooos!

PS "Ja maar dat is alleen maar een kunst project" - die hebben we dus al
gehoord...