Patrice Riemens on Wed, 9 Dec 2009 17:59:46 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Technische hulp bij 'illegale' migratie

"Actionisme, de kinderziekte van het activisme"
;-)
Cheerio, p+_3_D!

> Ah, ik begrijp dat er oud zeer met de meneer ligt. Interesseert me
> weinig moet ik zeggen, ben blij dat hij daar aan de grens wat doet, en
> de migranten die het nu zonder apparaatjes moeten doen, zijn natuurlijk
> ook niet op hun achterhoofd gevallen. Migratie-activisme, dat zouden die
> nettimers in Nl ook eens moeten doen inplaats van vanachter het
> toetsenbord alles beter te weten...

>>> liggen. Daarvoor wordt contact gezocht met kerken, vakbonden en

>>> http://www.calit2.net/newsroom/article.php?id=1546
>>> http://www.walkingtools.net/
>>> http://bang.calit2.net/about/