Patrice Riemens on Thu, 28 Jan 2010 12:14:48 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Met de iPad begint een nieuw mediatijdperk

En net op dat moment stuurde Jeebesh dit naar de Sarai Reader lijst:

... dates from 2008, but still LOL!

http://www.bosey.co.in/2008/09/apple-launches-ithing-nobody-knows-what.html

Cheers, back from DK, p+3D!