Peter Luining on Wed, 10 Feb 2010 12:03:19 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] passage through an 8-bit color palette + more

Hoi koen,

Wit is de kleur waarmee het begint. Als je niks doet blijft het browserwindow wit. Gebruik je scroll wheel om door de kleuren te navigeren.
En je scrollt door dit kleurenpalet:
http://znc.ctrlaltdel.org/windows_8-bit_colorpalette.gif

Peter