Geert Lovink on Sun, 6 Jun 2010 17:04:45 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] wie o wie heeft een sony prof. walkman te koop?

Beste nettimers,

ik weet dat dit geen eBay of Marktplaats site is... Toch wil ik effe proberen want ik kom gewoon niet erg ver met mijn gezoek.

Ik wil graag een Sony Walkman WM-D6C professional kopen. Cassette tijdperk etc. Nostalgie. Ik weet het allemaal wel. Ik heb een digale maar vind de bediening bij het uitwerken van interviews niks.

Of weet je iemand die er een heeft?

Groeten, Geert