Femke van Ooijen on Sun, 21 Nov 2010 22:22:18 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Spaar je stembanden ... #schreeuwapp

Wellicht ben ik de enige, maar berichten van nettime komen bij mij een paar
dagen later in mijn mailbox. Wel rustgevend hoor naast het twittergeraas,
maar TPG werkt zelfs sneller ;-) en schreeuwen is nu een beetje laat...