Richard Reekers on Wed, 5 Jan 2011 12:13:05 +0100 (CET)

[Nettime-nl] NL-jongerenorganisaties | Re: ... Manifest uit Gaza: Fuck iedereen

Dank Kees, dit is erg interessante info.

Zelf ben ik ('66) een tamelijk middelbare l*l aan het worden, maar kan me een vergrotende impact  voorstellen als Nederlandse en Vlaamse  jongerenorganisaties zich achter deze oproep scharen.

Vanmiddag zal ik dit bericht doorzetten, uiteraaaard met bron- en auteurvermelding, op de LinkedInlijst van D66 waar een aantal JD'ers (errrg) actief zijn.

Power to the people!
(ik doelde niet voor niets op d'n ouwe lullerigheid ;)

RR