Moritz Ebinger on Sun, 9 Jan 2011 03:14:26 +0100 (CET)

[Nettime-nl] De nieuwe Curator van Nieuwe Vide Artspace te Haarlem, is Moritz Ebinger

Geachte Journalist,
zoals in de persbericht al te lezen valt graag zou ik ook voor jullie willen vertellen hoe ik gedenk exposities te maken zonder geld, waarom ik denk dat een gigantische muurtekenig door tientallen kunstenaars iets prachtigs wordt en in hoe veer ik tob met de idee iets te doen rondom de beladen thematiek Goud.

Met de allerbeste groeten Moritz Ebinger

P.S. het is goed mogelijk dat jullie dubbele mails krijgen sorry hiervoor, waarschuwt me s.vp. even als het in deze gebeurdt en ik ga het rechtzetten in mijn mailings.

Moritz Ebinger
Herenweg 193
1934 BA Egmond aan de Hoef
(0031) 072 5065310