Patrice Riemens on Tue, 5 Apr 2011 14:59:48 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Rosenthal wil Gongrijp wel uitleveren

> http://webwereld.nl/nieuws/106249/nederland-staat-open-voor-uitleveren-gonggrijp---update.html
>
> Vanzelfsprekend zal de gehele Nederlandse nettime-community in dat geval
> meedoen met het barrikaderen van de wegen naar Schiphol, toch?

Sure! Maar blijf voorlopig rustig in bed liggen (of achter je toetsenbord
zitten) want de soep ... enz.

C+P van een eerdere mail aan anderen nav bovenstaande (zij het nav zelfde
bericht op nu.nl)

Volstrekt slaande onzin! Lees Yochai Benkler maar erop na (*). Rop cs wordt
100%+ beschermd door het Eerste Amendment, ook als buitenlander (*). Uri
Rosenthal, een van de zwakke broeders binnen een toch al zeldzaam
onkundige regeringsploeg roept maar wat. Wat een sukkel! Zeer treurig.
Leidt ook compleet af van de hoofdzaken. Manning anyone? En hoe zit het
met de Wklks cables die nu dankzij de wurggreep waarin MSM (Main Stream
Media) en Whiskas elkaar houden volstrekt ontoegankelijk zijn geworden, en
dus net zo goed in de doofpot hadden gekund?

(*) Okee theoreties zou het kunnen betekenen dat Rop, en nog een paar
hi-profiles eerst uitgeleverd worden om daadwerkelijk terecht te staan, om
vervolgens weer vrijgesproken te worden. Ik neem toch aan dat de USG niet
van plan is om deze reputatie-schade achtbaan te gaan nemen, maar okee je
weet maar nooit. In dat geval ben ik graag inderdaad niet een van die
hi-profiles...

(*) http://www.benkler.org/Benkler_Wikileaks_current.pdf