Eric Kluitenberg on Sat, 18 Jun 2011 16:09:12 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Max Bruinsma: Ministerie van Marketing / Vernieuwend cultuurbeleid afgeschaft

Beste Forian, allen,

Fascinerend de discussie die op diverse lijsten is uitgebroken, maar deze karakterisering, de vergelijking met de ondergaande DDR, vind ik wel helemaal prachtig en verdient een mooie naam:

Jij spreekt in feite over "Der Real-Existierender Kaptialismus" - correct?

Fraaie relativering - vraag blijft natuurlijk wel, hoe nu verder?

groeten,
Eric