Eric Kluitenberg on Wed, 13 Jul 2011 17:03:21 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] nogmaals - over ontmoeting en antagonisme

Beste Merijn, et. all,

Tsja, ik had hier graag iets meer productiefs mee gedaan in termen van nieuwe strategische coalities onderzoeken e.d., maar jij ziet daar duidelijk geen ruimte voor.
Dus dan laten we dat maar zo, jammer.

groet,
Eric