Patrice Riemens on Sat, 27 Aug 2011 08:09:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Inbreken bij Mediamatic? Niet doen!

Hee Willem,

Grappig dat jij niet inzag (en met jou waarschijnlijk velen, vandaar group
reply) dat de 'GeenStijl' opmerking sloeg ... op de stijl van mijn post,
en niet zo zeer op de inhoud - die jij keurig parafraseert, maar in de
mening dat er iets heel anders stond. Ik wilde ook op de
cultuurverschillen wijzen tussen, bv, Nederland en Groot Brittanie inzake
'boeven met gezicht en al op het net' , maar dat is kennelijk in de mist
van de GeenStijl ... stijl opgegaan.

Helaas is de Francisco van Jole Award voor dit jaar al vergeven, je had
anders een goede kans gemaakt!

Evenzoveel Cheers, patrizio en Diiiinooos!
(gaan vandaag lekker eersteklas NS-en - we blijven in stijl)