Patrice Riemens on Sun, 19 Feb 2012 07:23:43 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] <nettime> Emanuel Kant and the Dutch crisis: Awe of Avalanche

Re:

> Emanuel Kant and the Dutch crisis: Awe of Avalanche
>
> February 18, 2012 by Tjebbe van Tijen
>
> The illustrated version with documented links can be found at:
>
> http://limpingmessenger.wordpress.com/2012/02/18/awe-of-avelache/
>
> ------------------
> Prime Minister Mark Rutte 17th of February 2012 comments?. (*)
>
> [tableau: showing prime minister Mark Rutte speaking into a microphone of
> the NOS, Dutch television news, with behind him a framed painting with an
> avalanche, the text in capital letters on top of this reads: "AWE OF
> AVALANCHE"]

Maar in tegenstelling tot de media die zich kennelijk overgaven aan een
avalanche van Noord Koreaanse non-nieuws, had premier Mark Rutte tenminste
een beetje tijd , en een beetje aandacht, voor het overlijden van Anil
Ramdas:

"Premier Mark Rutte is bedroefd door het overlijden van Ramdas. 'Ik heb
hem diverse keren ontmoet en ook de eer gehad met hem te debatteren. Ik
heb aan de contacten met hem de beste herinneringen. Het is een groot
verlies. Er is een man heengegaan die niet alleen een groot schrijver is,
maar ook iemand met een opvatting. Een uitgesproken persoonlijkheid. We
zijn met z'n allen wat armer door zijn overlijden', zei Rutte vanmiddag na
afloop van de ministerraad, die stilstond bij het overlijden van Ramdas."

(Het Parool, digitaal)

Groiet uit Athene, ik ga een kaarsje voor z'n zielerust opsteken.
p+1D! (3 in Am*damned)