Patrice Riemens on Wed, 21 Mar 2012 11:06:53 +0100 (CET)

[Nettime-nl] De Pers (bijna) Ade ...

Ook ik als verwoede treinreiziger betreur het heengaan van De Pers,
mogelijkerwijs het enige 'kwaliteits gratis dagblad' ter wereld (correct
me if wrong!)

De redacteuren van De Pers zijn dan maar, uit arenmoede denk ik, een
reddings/doorstart actie begonnen, en beloven hun bronzen parachute daar
aan op te offeren (finansjeel geen verstandig plan), toekomstige ambonezen
(-JoJo vdS) worden driftig, maar niet bovenmatig succesvol geworven (ik
ben een van de >5000). 't Zal helaas weinig helpen, vrees ik, met vele
anderen.

Aardige commentaar in de Voelkische van vrijdag jl:

"Het oprichten van een Facebook pagina tot behoud van iets of iemand, is,
samen met het doneren aan Giro 555, al een jaar of vijf het hoogste wat de
doorsnee van een Westerse samenleving te bieden heeft aan engagement en
barmhartigheid."

en

"Een Facebook pagina lijkt het voorpoortaal van de Eeuwige Jachtvelden."

Maar goed, word toch ambonees!
Cheerio, p+4D!