Patrice Riemens on Mon, 22 Oct 2012 11:12:23 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] De Man met de Bijl ...

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/devallei/11909974/Man-slaat-ov-paal-kapot-met-bijl-in-Ede.ece

http://www.nd.nl/artikelen/2012/oktober/22/edenaar-zet-bijl-in-incheckpaal

Het moest er wel een keer van komen ...

Dat zwart rijden voorafgaand is natuurlijk niet OKee (*), maar die bijl in
de OVChipcard paal op station Ede-W, daar kan ik me best wel bij
voorstellen - ik druk me niet sterker uit, uit angst voor strafvervolging
;-) Ik hoop dat de rechter dat straks ook doet. En ik hoop vurig dat wij
snel verlost zullen worden van het volstrekt van de ratten besnuffelde
systeem rond en met de OVChipcard. Tiz in Sydney tenslotte ook gelukt.

Cheerio, patrizio en Diiiinooos!

OV Chipcard: De Bijl Erin! (figuurlijk - dat spreekt vanzelf! (? ;-)

(*) Let wel, dat zeiden ze op de radio (11 uur nieuws Radio4), beide
krantenartikelen maken daar geen melding van. Nieuwsmanipulatie?