Tjebbe van Tijen via Chello on Sun, 8 Sep 2013 20:50:24 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] "KAN IK NOG WEL OP VAKANTIE NAAR EGYPTE?"... welvaartspornografie in De Volkskrant van vandaag

De bijbehorende prent staat op"

http://flic.kr/p/fveZ97

"KAN IK NOG WEL OP VAKANTIE NAAR EGYPTE?"... welvaartspornografie in De Volkskrant van vandaag, alsook op het NOS-Journaal... 21ste eeuw decadentie op zijn Hollands, dus gaat het niet over het tellen van de lijken van een beginnende burgeroorlog, maar van de vakantiespaarpenningen:

"Kan ik geld terug krijgen als ik mijn reis naar Egypte annuleer?
Zolang een touroperator de reis kan uitvoeren zoals afgesproken, kunnen klanten hun vakantie niet kosteloos annuleren, meldt de ANVR. Het Calamiteitenfonds bekijkt de situatie per groep of locatie, laat een woordvoerster weten. 'Als door de omstandigheden de aangesloten reisorganisaties niet meer aan hun verplichtingen kunnen voldoen, zoals bijvoorbeeld het vervoer naar het vliegveld, dan kan het Calamiteitenfonds in werking treden.' "