Geert Lovink on Mon, 17 Oct 2016 13:49:21 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Andreas Broeckman over "Redesign the Netherlands in 48 Hours"

Ik denk dat het vrij realistisch is. De Amerikanen zeggen altijd ‘to pay the bills’. Hipsters gaan niet de bijstand in. Dat vinden zij niet cool. Dat velen wel het basisinkomen ondersteunen zeg wel iets. Geert