Felipe Rodriquez on Sat, 22 Aug 1998 00:13:04 +0200 (MET DST)

nettime-nl: hele column gecodeerd en verborgen in plaatje

Lezers,

Dit logo van PI Multimedia, hidden.gif, bevat mijn hele column over crypto.
Ik heb de column met het IDEA algoritme gecodeerd, en verborgen in dit
plaatje. Daarmee lijkt me voldoende duidelijk gemaakt dat gecodeerde
informatie zodanig kan worden verborgen, dat deze praktisch onzichtbaar is.

Zie
ftp://ftp.funet.fi/pub/crypt/mirrors/idea.sec.dsi.unimi.it/code/s-tools4.zip
 voor het programma dat ik hiervoor heb gebruikt.

Als password heb ik 'pi' gebruikt.

Groet

	Felipe

hidden.gif