rvdbri on Tue, 25 Aug 1998 00:16:16 +0200 (MET DST)

Re: nettime-nl: Laat Walter Etty zijn mond houden!

At 22:31 24-08-98 +0200, Karin Spaink wrote:

>Of naar Het Parool: opinie@parool.nl . Daar willen ze 't
>ook vast, want het is mooi & degelijk.

Merkwaardig dat er nog niet eerder is geprotesteerd tegen het verkwanselen
van het kabelnet. In Utrecht hebben ze nog steeds niet de tweetalige Duitse
speelfilms terug op de kabel (is dat in A'dam inmiddels weer wel het
geval?), omdat Casema de signalen van de sateliet plukt en dan doorseint.
En dat doen ze dan zonder zich te storen aan de filmliefhebbers die graag
orgineel geluid willen hebben bij die nagesynchroniseerde films. Een eerste
voorbeeld indertijd van hoe de kabelmaatschappij zelf wel uitmaakt wat goed
is voor de klanten. Toen ik bij de gemeente Utrecht protesteerde tegen deze
uitkleding van het basispakket, stonden ze met de mond vol tanden en
schermden met zoiets van we zullen het onderzoeken...

Richard van den Brink
--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder