Sonia Drannikova on Sun, 20 Dec 1998 23:08:57 +0100 (CET)

nettime-nl: XS4all overgenomen door KPN!!

Dit is de reactie van een van de medeoprichters van XS4All op de huidige
Flamewar die ontstond naar aanleiding van het persbericht waarin XS4ALL
mededeelde dat ze met KPN een samenwerkingsverband aangaan.

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder