Mart van Bree on Tue, 22 Dec 1998 14:24:45 +0100 (CET)

RE: nettime-nl: Rataplan's Dagen van de drank....

Jeroen van Mastrigt wrote:
> Voor de duilijkheid: de vrije ether van Radio
> Rattaplan bevindt zich helaas slechts in, om en
> boven Nijmegen. Zolang het serveren van real-audio
> en andere webradio, vanwege geld en techniek, nog
> vooral is weggelegd voor de 'publieke' omroep, of
> andere clubjes die niet weten wat ze met hun geld
> aanmoeten, zal dat wel zo blijven.

Oja? ik denk dat je met een computer van zo'n 2000 gulden, een
internet-aansluiting via bijvoorbeeld A2000 van 90 gulden per maand een
heel eind komt. Je moet inderdaad wel de kennis hebben om eea op te
zetten, maar is dat niet ook zo voor radio?

Verder weet ik absoluut zeker dat vrije radio-stations, als ze dat
zouden willen, bij XS4ALL, DDS en andere hosting-providers gratis ruimte
zouden kunnen krijgen om archieven op te bouwen.

Ik denk dat realaudio uitstekend geschikt is voor vrije radio, getuige
de vele stations in (oost-)europa die er dankbaar gebruik van maken. Met
_zeer_ beperkte middelen.

Maar aan je stem te horen is het voor jou al te laat geloof ik...

Michael
--

Michael, enerzijds heb je natuurlijk gelijk.
En is het inderdaad goed haalbaar om een vaste verbinding en de benodigde hardware in te slaan.

Mart
+ Mart van Bree,          Digital Dataslave,                former car mechanic +
TV3000                        Oudeschans 73                    1011 KW  Amsterdam
www.tv3000.nl            *NEW Phone 4221707     *NEW  Fax 020 -6386629

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder