Jeroen van Mastrigt on Tue, 22 Dec 1998 14:31:56 +0100 (CET)

Re: nettime-nl: Rataplan's Dagen van de drank....

Beste Michael, Gien, Mart,

Dank voor jullie reactie. Ik wist eerlijk gezegd
niet dat het aanbieden van Real-Audio redelijk
makkelijk te realiseren is. Ik dacht dat met name
de kosten van het verkeer, de computers, licenties
, de benodigde kennis, het doorsluizen van de
reguliere uitzendingen, etc. flink konden oplopen.
Vooral voor een illegale radiopiraat die, zover ik
weet, met moeite de centen en vrijwilligers binnen
kan halen om de gewone zender in de lucht te
houden.
Misschien dat ik mijn mailtje wat gelaten over ben
gekomen. Dat is niet de bedoeling. Ik raak soms
wat gefrustreerd over wat publieke omroepen met al
die centen doen. Met 'andere clubjes' bedoelde ik
zeker niet de waardevolle initiatieven waar jullie
op doelen, maar de commerciele streamers die het
medium als een gadget zien.

Misschien dat ik naar aanleiding van jullie tips
de handen maar eens uit de mouwen moet steken.

Met vriendelijk groet,

Jeroen
--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder