Ine Poppe on Mon, 1 Mar 1999 00:32:01 +0100 (CET)

Re: nettime-nl: Word ik oud?deel 1

>WORD IK OUD?

Beste Robert, allereerst heb ik genoten van je mail. De eerlijkheid gebied
mij je te vertellen dat ik bij de naam 'Andreas Baader' een wat verzuurde
veertiger uit de provincie voor mij zie, vandaar dat je e-mail verraste.
Zou je kunnen uitleggen waarom een 22 jarige, naar Marilyn Manson
luisterende jongen de naam Andreas Baader als nick kiest?
groeten,  Ine

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder