Andreas Baader on Mon, 1 Mar 1999 18:00:18 +0100 (CET)

DS: nettime-nl: Word ik oud?deel 1

Op verzoek van Ine (en het schijnt anderen)antwoord op de vraag waarom AB als Nickname

Hallo Ine,

Waarom als nick Andreas Baader?Dat komt omdat ik de eerste kommunikees
zeer interresant vind. Ik ben gefascineerd door het idee en de ideologie
om mensen te doden om tot je eindpunt te komen of je standpunt
duidelijk te maken. Ik heb een flinke studie naar de RAF gedaan, boeken,
hun eigen werk en de sites die er waren of zijn(Richard Huffman had een
geweldige site,maar deze is mysterieus verdwenen). Helaas gebeurde er bij de
RAF hetzelfde als bij andere guerillagroepen,het werd doden om het
doden niet om het ideaal. Ik luister inderdaad naar MM, het is niet
mijn lievelingsband, maar erg in trek als ik opgefokt ben, trouwens wel
hun vorige plaat, want het ieuwe werk vind ik slecht, maar dat terzijde.
groeten,
robert

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder