Josephine Bosma on Wed, 24 Mar 1999 11:52:16 +0100 (CET)

nettime-nl: B92

Een akelig bericht om mee wakker te worden: B92 uit de lucht gehaald
en Veran Matic gearresteerd. En dan denk ik: waar was de pers toen
B92 bij next5minutes hun presentatie deed? Ik schaam me bijna om in
een land te wonen waar politieke issues alleen mode of carriere
dienen. Ik krijg sterk de indruk dat next5minutes in het algemeen
enkel en alleen om kinderachtige persoonlijk politieke spelletjes
zo weinig landelijke pers heeft gekregen. Of is de meerderheid gewoon
blind?

Het verhaal van B92 is toch geen marginaal actievoerders kostje?

-

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder