Albert Hartwig on Tue, 27 Apr 1999 02:32:43 +0200 (CEST)

nettime-nl: auteursrecht internet

Beste mensen,

Momenteel ben ik me aan het verdiepen in regelgeving of niet regelgeving
betreffende auteursrechten op het net. Het gaat vooral om muziek....maar
elke verandering betreffende intelectueel eigendom heeft natuurlijk
betrekking op aangrenzende kunsten. Ik doe dit als (aspirant) bestuurslid
van de BV POP.
Wie kan mij stukken, links, tips of wat dan ook doen toekomen......aub

Met vriendelijke Groeten,
Albert Hartwig

----
http://www.notonair.net
http://come.to/farmmm

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder