Ronald van Raaij on Mon, 29 Nov 1999 22:29:45 +0100 (CET)

RE: nettime-nl: echelon

En, helaas is echelon day al 1 maand geleden geweest.

Ronald

-----Original Message-----
From: list-handler@dds.nl [mailto:list-handler@dds.nl]On Behalf Of
ReindeR Rustema
Sent: maandag 29 november 1999 22:16
To: nettime-nl@dds.nl
Subject: Re: nettime-nl: echelon

At 19:14 +0100 11/29/99, PANE MANAGEMENT wrote:
>  > >>The Echelon System is said to be able to monitor millions of private
>  > >>and personal phone & email messages by searching for subversive
>  > >>'key words'

Wat een fascinerende lijst keywords. Het maakt mij verschrikkelijk
nieuwsgierig waarom juist deze woorden en acronymen op die lijst
staan. Wie heeft die lijst samengesteld en hoe? Alleen al als je de
lijst doorneemt kan je de bijbehorende discussies, controverses en
gekrakeel horen zoemen.

ReindeR

PS. Als je de lijst keywords print heb je heel aardig alternatief
Sinterklaas pakpapier. Of behang. Misschien ook leuk als toiletpapier.

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder

* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder