Eric Kluitenberg on Wed, 29 Dec 1999 14:35:22 +0100 (CET)

Re: nettime-nl: Moderatie nettime.nl

At 12:23 +0100 29-12-1999, Menno Grootveld wrote:
>    Ik stel me voor om in eerste instantie te  proberen de discussie op de
>lijst wat aan te zwengelen met behulp van enigszins  polemisch getinte
>artikelen over onderwerpen die te maken hebben met de  ontwikkeling van de
>mediacultuur in Nederland.

Dat lijkt me een lovenswaardig streven - het ideaal zou wat mij betreft
zijn een combinatie van aankondigingen van media-culturele events + een
redelijke dosis inhoudelijke discussie / teksten die op de achtergrond van
actuele ontwikkelingen ingaan - allen met een specifieke focus on Nederland
en graag ook blijvend vooral in de Nederlandse taal. De combinatie van die
drie elementen creeert voor mij althans de toegevoegde waarde van
nettime-nl bovenop de vele bestaande mailinglijsten en web-zines over
media- en netcultuur.

Op naar het volgende millennium!

vriendelijke groet,
Eric

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder