Mircea CANTOR on Mon, 3 Dec 2001 21:46:03 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] muzeul de arta contemporana

REply in late pt. prima intrebare:
pretty  cool ca Muzeul sa fie in casa poporului, ( bootiful excentrix palace
) cred ca jeff koons ar invidia amplasamentul unei asemenea institutii, plus
nu cred ca s-ar simti stingherit de arhitectura edificiului, la o invitatie
pt un show.
...si ca sa raspund si la intrebarea 2. eu cred ca e bine ca odata s-a
demarat acest proiect, caci vorba aceea : INTRE PUTIN SI NIMIC , MAI BINE
ALEGI PUTINUL, chiar daca acele brain storming si debates de care amintesti
, ar fi (poate) ajutat mai mult.
cit in ceea ce priveste bordul, of corse the local inteligentia e
indispensabila, insa implicare in acest bord al unor "consilieri"
internationali, nu mi se pare o idee de neglijat, avind in vedere lobby pe
care il avem de facut pt a ajunge din urma "SCENA" internationala, (a se
vedea "les petites fautes" pe care le mai facem) si pentru "un regard (plus)
objectiv" asupra scenei RO .

Mircea CANTOR
versionmagazine@yahoo.com