Cosmin Gradinaru on Mon, 14 Jan 2002 22:41:02 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Cosmin Gradinaru

Draga Nicu Ilfoveanu
Regret daca ai luat lucrurile personal.
Oricum cred ca vina imi apartine in totalitate, nu poti cere unor indivizi
care au trait 20-30-50 de ani de abuzuri si nenorociri sa-si schimbe brusc
modul de viata si raportarea la ceilalti.
Simt nevoia sa ies din acesta atmosfera care imi face foarte mult rau!
Nu ma mai intereseaza "viata artistica romaneasca", cu citeva exceptii.
Pot sa recunosc ca cel mai mult m-a dezamagit fuziunea:
Uniune-C.I.A.C-Muzeu.
Partea trista este ca fiecare se simte jignit, exclus sau ridiculizat de
catre celalalt, si asta din confuzia care apare atunci cind incerci sa pui
laolalta indivizi atit de diferiti.
Fiecare ar fi trebuit sa aiba publicul lui, galeriile in care sa expuna,
educatia artistica pe care si-o doreste, drumul pe care vrea sa mearga
ulterior, etc.
In realitate lucrurile stau in felul urmator: "piata artistica romaneasca"
arata ca un mijloc de transport in comun care are o destinatie necunoscuta.

Pa Cosmin

P.S. Tin minte ca acum sapte ani a venit la mine la usa un
predicator, -martor a lui Iehova-, in afara de dizertatie care era absolut
stupida, mi-a
aratat un pliant color scos de ei,  in care iti era descris in imagini
desenate+text cum este raiul: " Un tarim perfect  in care leul si omul, oaia
si lupul vor trai in prietenie si intelegere deplina"
Cam asa arata in viziunea mea si acest muzeu.