Dana Catona on Tue, 2 Apr 2002 22:21:07 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] propunere

<de ce toate fotografiile care fac furori dincolo sunt cu romi, copiii
<strazii sau caini vagabonzi...

Inca de la orele de estetica din liceu, am invatat ca definitia unei
"categorii" de exemplu, consta in genul proxim plus diferenta specifica.
Ei bine, la capitolul Romania, subcapitolul diferenta specifica, cele mai
potrivite sint, citez: "fotografiile cu romi, copiii strazii sau caini
vagabonzi..."
Ramine bineinteles de stabilit daca acest lucru este normal, firesc sau
logic. Dar e evident ca el se intimpla.
A propos, cred ca ati uitat sa il mentionati pe Dracula ...