Tolan Virgil on Mon, 8 Apr 2002 10:15:09 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Re:propunere

eu nu vreau sa acuz, dar nici sa apar pe nimeni.
constat doar ca in spatele acestor probleme se
afla un sistem, mai precis "sistemul", ale carui
tentacule se intind pana si in canalizare, iar aceia
care locuiesc acolo, chiar daca nu l-au citit pe
Alvin Toffler, stiu ce-i aia un televizor. (gestul era
si el facut in fata unei camere de filmat, nu?)
faptul ca un astfel de sistem functioneaza si da
nastere la cameramani/regizori/producatori ce cauta
subiecte de senzatie, fara sa isi puna prea multe
intrebari, doar ca sa poata promova in sistem,
iar ca subiecte (voluntare) le ofera minorele din canalizare,
arunca o vina asupra tuturor care alimenteaza acest
sistem. adica noi toti...