mocanu nita on Mon, 20 May 2002 12:51:13 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] tot eu

 Si vorbind de invatamantul romanesc,intr-adevar ar
trebui multe schimbate, dar este un sistem mult prea
bine format, si privind in ansamblu, imi pare si nu
rau ca am facut o Academie de arte in Romania,si chiar
un Master, de fapt am fost pe cont propriu, dar am
intalnit profesori care mi-au schimbat total modul de
a gandi si face arta...(in bine vorbind).
 Persi, si tu vorbesti putin idealist, mai trebuie sa
dai de cateva ori cu capul de zid.
 A... mersi de acadea, dar era de lamaie, si precum ai
vazut am lasat-o in scrumiera.
 Alta intrebare, cum se prezint arta contemporana
romaneasca in restul lumii? Ca eu stau cuminte, in mod
patriotic acasa...Exista o oarecare atentie , a
vestului de exemlu,asupra artei ce se face aici. In
1999 am fost la Viena une am intalnit un grup de
artisti provenind din Transilvania, cu trecere prin
Ungaria, care se mirau ca se face arta in Romania, si
ca se face arta buna cu rasurse putine, atunci a fost
demult , acum exista deja aparitii pe la Venetia,
Manifesta si in multe alte locuri...
 Vorbe-am si eu, arta contemporana hobiul meu.
 Imi cer scuze daca va plictisesc.
 NITA