Bogdan Achimescu on Mon, 2 Sep 2002 17:02:27 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] atacuri

Se pare ca fiecare lista trebuie sa treaca printr-o anumita faza (ca
varicela, rubeola si asa mai departe). A se vedea "discutiile" de pe nettime
de acum 2 ani, de care mi-e jena sa-mi aduc aminte. De fapt, daca ma gandesc
mai bine, am si o oarecare nostalgie a logoreei generalizate de atunci.
Sub forma de amintire e suportabila si chiar amuzanta.

Listele de discutie de pe internet in care componenta grupului se
"primeneste" continuu sufera perpetuu de boala latratului mutual (a se vedea
minunatul soc.culture.romanian, zis si 'secere').

Bogdan