_grupul contur on Tue, 24 Dec 2002 12:47:35 +0100 (CET)

[Nettime-ro] d 3 X contur

grupul contur are placerea de a va invita sa luati parte la actiunea
aniversara "d 3 X contur" ce va avea loc duminica 29 dec 2002in spatiul de la
pod 16 - UGLY cu incepere de la orele 21!

va asteptam cu drag.

===

initial am fost 5inci. suntem 4atru, dintre care celorlalti 3rei (care au mai
ramas membri activi), in lipsa mea, le-a venit (daca se poate spune asa) ideea
de a ne constitui intr-un grup artistic, urmand sa ne adunam din textele pe
care le aveam scrise si sa editam o revista. asa a aparut pe 27 nov 99 contur-
revista de bun gust #1 (cum ziceam cu ideile noastre literare si fotografiile
noastre) in cadrul unei lansari zgomotoase si neobisnuite, cu muzica live si
bilete la iesire.

din start nu se rezuma totul la literatura si revista... astfel anul 2000 ne
gaseste doar pe scenele underground timisoara festival si studentfest timisoara
la sectiunile de performance, pictura si un afis "portret de contur" (un
portret de grup realizat serigrafic). au fost atunci seria de performance "do
you enjoy the silence?" si "do you really enjoy the silence?" in ordine
cronologica dupa cum ti-am amintit desfasurarea festurilor. luna octombrie il
gaseste pe bozo cu o expozitie personala de grafica la biblioteca de arta din
timisoara.

intre timp, colaborand cu niste cunoscuti, ne-am adunat (eu si cu bozo) intr-o
sala de repetitii si am pus pe picioare proiectul muzical al grupului contur.

2001 avea sa fie anul cel mai plin pentru noi cu vreo 7 aparitii in fata
publicului local, incepand cu 13 ianuarie data primei demonstratii muzicale
live, ocazie cu care am organizat (eu, de data asta) un mini-concert rock,
invitand trupe locale (vals hedone-goth, stone fiction-stonerrock, grupul
contur-experimental, guranii-punk si haos-punk), pentru a aduna banii necesari
editarii revistei contur #2. apoi, pe rand concerte in cadrul underground
timisoara festival, seara de rock (joia pe vremea aia) de la gil hercules,
impreuna cu amala-heavy metal, studentfest timisoara, performance-aniversare 85
de ani de la primul manifest al grupului dada de la zurich in cadrul serii
pendul (coorganizata de bozo), iar sfarsitul lui iulie-inceputul lui august
inseamna expozitia de grup "al saselea samt" cu bozo printre artistii de la art
club timisoara.

anul curent a debutat cu un performance "amusical" (muzica si literatura) cu
ocazia vernisajului expozitiei "in, de si despre stare" a lui horatiu christian
de la artele din timisoara, studenfestul din acest an il afla numai pe flo' pe
simeze cu fotografiile reunite in "intrabucal", iar momentul foarte asteptat,
lansarea #2 de revista, care are loc tot in cadrul sectiunii de arhitectura a
studfestului printr-o contopire a sunetelor cu imaginea si teatrul intr-un
performance cu titlul "industrial noise live action" impreuna cu grupul
infectator com. appendix: membru marcant contur, flo' a expus anul acesta
fotografie la doua festivaluri de peste hotare: "sms poems" la budapest art
expo fresh 2 si "eating process" la cinemania[c]/pula film festival, croatia.

iata-ne implinind 3rei ani de existenta si lasand publicul sa ne guste cu
aceasta ocazie taman pe 29 dec, cand le vom face placerea da a le impartasi
varsta noastra artistica!

in pregatire se afla numarul trei al revistei, un titlu promitator si
provocator "orasul meu" cu participarea mult mai multor colaboratori
(arhitecti, oameni de litere, artisti si oameni ai stiintelor exacte)

grupul contur:
bozo (alex dan mitrofan) an terminal design tm (literatura, muzica, desen+regie
actiuni)
flo' (florin fara) licentiat sociologie tm (literatura, foto si siteu')
gheghe (gheorghe sandor) an terminal electro tm (literatura, grafica)
hor@tius (horatiu fara) an terminal socio tm (literatura, muzica, ceva
foto+regie actiuni)

altii:
i. (ioan casu) matematician (literatura)
sf sebastian (sergiu florean) stiinte politice tm (literatura)
sergiu popovici, jurnalistica tm (muzica)
dorian petrov (muzica)

|grupul contur|
|bozo|flo'|gheghe|hor@tius|
|www.grupul-contur.go.ro|