joanne richardson on Thu, 16 Jan 2003 16:49:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] BIBLIOTECA CIAC - cam scumpa

> Dragi colaboratori,

poate nu stiu eu limba romana prea bine, dar cred ca
cuvintul pentru cineva care e invitat sa cumpere (sau
sa inchirieze) marfa e client nu colaborator

> Va informam ca incepind cu 2003 accesul la
> biblioteca CIAC se va face pe baza de abonament.
> Taxele de inscriere sunt:
> 1 an = 350 000 lei
> 6 luni = 250 000 lei
> 3 luni = 150 000 lei
> 1 zi = 40 000 lei

wow, am fost la concerte pentru mai putin decit 40000.
ce comori aveti pe acolo?

as avea si o intrebare mai serioasa. sinteti singura
fosta SCCA care permite acces la biblioteca pe bani,
sau e o noua politica culturala pentru CCAurile din
est? sa fiu sincera, n-am mai auzit de chestia asta in
alte tari.

am lucrat cu ONGuri si in afara si in romania, si stiu
cit de grea e lupta supravietuirei; in zagreb cind am
fost la multimedia institute mi2, luni intregi n-am
facut altceva decit sa scriem cereri pentru burse si
zilnic era criza de bani. totusi, chiar in conditiile
astea mi se pare un lucru important ca accesul la
informatie sa fie liber, adica si pe gratis.

noapte buna,
joanne